מופע החלומות של ג'וקלינה בלרינה ורקדני הכדורגל

אתם בוודאי זוכרות וזוכרים שדוד אריה הפך פעם לג'וק וחי בשמחה ובאושר עם משפחה של ג'וקים בביוב. היו לו עשרה ילדים, ואחת מהם היא ג'וקלינה בלרינה, רקדנית ג'וקית עילאית. והנה עכשיו יש לכם הזדמנות להכיר את הסיפור של ג'וקלינה בהצגת מחול חדשה פרי שיתוף פעולה בין ינץ ובין יוצרת המחול ענבל אושמן. ענבל היא אשתו של ינץ, והוא מספר: "ענבל ואני חלמנו במשך שנים ליצור ביחד לילדים ולשלב סיפור שלי עם ריקוד שענבל תיצור. לשמחתי, זה קורה עכשיו ויעלה בבכורה בפסטיבל הקיץ לילדים בסוזן דלל! זו הצגה לילדים ולכל המשפחה!"

ענבל וינץ מבלים עכשיו שעות בסטודיו ביחד עם חמישה רקדנים מדהימים ועם השחקן הקורע תומר נהיר פטלוק ("ציפורלה"). הם שוקדים על יצירת ההצגה המיוחדת הזאת. זה הולך להיות מצחיק, מסקרן ומפתיע!

האיור הנפלא הזה, שיצר המאייר אבי בלייר, הוא להמחשה בלבד. במופע יהיו רקדנים אמיתיים!

מידע על ההצגה:

מה הקשר בין מחול, כדורגל, ג'וקים והגשמת חלומות? רוצים לגלות את התשובה? הצטרפו לג'וקלינה בלרינה ולנבחרת הכדורגל של הג'וקים בהצגת מחול מצחיקה, סוחפת ומפתיעה- פרי שיתוף פעולה ייחודי בין הסופר ינץ לוי ("הרפתקאות דוד אריה", "כשסבא אליהו היה קטן") והכוריאוגרפית ענבל אושמן.

ג'וקלינה בלרינה היא רקדנית עילאית. היא חולמת לרקוד על הבמה עם להקת המחול המפורסמת ביותר בניו יורק. אבל יש בעיה: ג'וקלינה היא ג'וקית, ולכן לא מקבלים אותה ללהקה. ג'וקלינה המאוכזבת חוזרת אל ביתה. שם, בביוב, מפגש לא מתוכנן עם נבחרת הכדורגל הכושלת של הג'וקים הולך לשנות את חייה.

"מופע החלומות של ג'וקלינה בלרינה ורקדני הכדורגל" הוא הצגת מחול הומוריסטית על הדרך הלא צפויה שבה מתגשמים חלומות.

 

רקדנים: מייטה לוי, הראל גרז׳וטיס, מאיה יהב, שחר כהן, יונה לייקין

שחקן: תומר נהיר פטלוק

מוזיקאי: גל לב

תאורן: אלון פורת

מפיקה: שרית אדרי

מעצבת תלבושות: פולינה אדמוב

העולם של ינץ